sreda, 7. december 2011

Ruth 246,8km - uh kako daleč

V ponedeljek smo šli gledat dokumentarni film o Ruth Podgornik Reš -ultramaratonka in izjemna ženska, ki je lahko vsakemu izmed nas inspiracija, motivacija in navdih za premagovanje vsakodnevnih problemov. Dokumentarec res pokaže kako močno voljo mora imeti človek, da premaga nečloveške napore, kot je preteči toliko kilometrov v 31 urah naenkrat -res pohvalno. Po filmu sva z Andrejem pristopila k njej in ji čestitala, tako tople in prijazne osebe ne srečaš vsak dan. Skratka, če imate priložnost si ta film oglejte. ker je super.

3 komentarji:

  1. kako sem vesela, da te srečam tukaj! :) Res je odličen dokumentarni film, super je bil, kot tudi henganje po filmu.. :) welcome!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja katka tud jaz sem vesela, blog sem si želela pisat že dolgo časa, pa moram rečt, da si me ti mal opogumila:) Sicer je bila prvotna želja namenjena zaradi NZ, pa ni panike sej cva še vedno tukaj, jaz pa se morm še mal naučit tole urejat:)

    OdgovoriIzbriši
  3. hahaha... upam, da čimprej zbežita od tukaj!! pa da pol naju z joto kej povabita na obisk!! :))

    OdgovoriIzbriši