petek, 29. julij 2016

Nova služba, Iron Maiden in noro poletje :))))

Ko sem pogledala kdaj je napisan zadnji post, me je skoraj kap...pred enim letom :)) kako čas beži, ne morem verjet.  Kaj je novega, najbolj svež spomin trenutno nor koncert Iron Maiden v Trstu, ne vem kdaj sem se imela zadnjič tako cooooool, sestrica je zakon da se je spomnila tega norega izleta. Proti Trstu sva odpeljali okrog treh popoldne, v parkirni hiši sva bili ob štirih, ob pol petih pa sva že imeli karte:))) nato sva se z mestnim avtobusom odpeljali proti Miramare kopališču, oziroma to je bolj naravno kopališče, sprehajališče ob morju, pogled proti Sloveniji in Hrvaški...skratka lepo. Pripravljalo se je na nevihto, zato sva se odpravili do najbližje picerije, kjer sva si privoščili seveda pico:)) kozarček vina in uživali v jedi medtem ko je zunaj scalo in treskalo. Okrog pol sedmih zvečer sva se odpravili na plažo, kjer je bilo morje kot "špegu", mirno in popoldansko prijeten sonček...skok v vodo...zakon, voda čista..super, družbo nama je delal kormoran, ki je iskal svojo večerjo in pa nekaj ostalih, ki jih ni pregnala nevihta. Pogledam na uro, pol osmih...ii hitro se spreoblečt in nazaj v Trst. V parkirno hišo sva prišli malo čez osem, se spreoblekli, napili vode, ter s seboj vzeli le karte, denar in robčke ter plastenko vode. Prispeva na trg, pri vstopu stroga kontrola, madona sem mislila, da se bom mogla do gat slečt :))) haha, simpatični policaji..haha, skratka prideva na trg pred koncertni oder, masa ljudi, se zgužvava nekam na sredo in čakava še 20 min da se začne. Začetek koncerta nekaj minut čez deveto, noro v stilu Iron Maiden..itak, starejši ampak še bolj utrgani kot pred leti v Ljubljani in Izoli...Proti koncu koncerta seveda same uspešnice Fear of the Dark in druge....obe žejni kot kameli, pride mimo tip k prodaja pivo Haineken 4dc - 5 eur, madona kaj je zlat hudiča, žejne kot hudič ga "zeksava"..hudo pijane od enega pira kot mambe...hahaha, po koncertu greva na trg se usedeva ob vodo in uživava, nato greva proti avtu, najprej v miru pojeva in popijeva, plačava parkirno hišo 16,50 eur ..glavobol...nato greva nazaj na MIramare z avtom in se vrževa v vodo...noro streznitev ob 1 ponoči...hudo,....nato jo mahneva proti Lujbljani, med potjo si kupiva kavo in doma na vrtu še nabereva bučke:))) haha. Katja se odpravi še proti gorenjski domov, jaz pa zaspim na kavču, ker v spalnici ni prostora, moja fanta spita čez celo posteljo in se nekako ne morem nikamor "zgužvat", zjutraj me Andraž zbudi, sem kot zombi.... skratka the best naslednjič greva spet.

Med vsem tem časom se je dogajalo tudi drugje, zaradi velikih pritiskov nadrejenih, laži, podtikovanja, skratka ogabnega odnosa v službi sem se odločila da enostavno nočem več delati med takimi ljudmi, zato sem si poiskala novo službo...super kaj naj rečem, ko sem začela delati v novi službi, sem spoznala, da znajo biti sodelavci tudi normalni, hvaležni, prijazni, ustrežljivi, skratka same pohvale. Ambulanta in zdravniki so zakon, sem sama svoj šef,  najbolj prav mi pridejo 10 letne izkušnje, sedaj vidim koliko znanja imam oziroma sem pridobila v 10 letih. Sem bolj sproščena, delovnik je sproščen, miren, ne preveč zahteven, vsak dan drugačen, nikoli ne veš kaj te čaka, kaj boš srečal za vrati ko potrka....naučila sem se biti bolj spontana, da sem ponosna na to kar sem, kakršna sem in žal mi je za zadnja leta, ki sem jih pustila v službi in garala kot konj, zato, da na koncu nisem bila vredna nič, zaradi krivice, ki se mi je dogajala več mesecev, ampak žal nisem mogla biti tiho, imam pač predolg jezik, vendar sem ponosna da ga imam in da se znam boriti za svoje pravice.

Naučila sem se, da mi otrok in mož pomenita več kot cifre na računu ali nove hlače na riti, sicer tudi po naravi nisem nek zapravljivec, pa vseeno, vedno sem strmela k temu da mora biti vse narejeno danes in ne jutri.....sedaj vem da me je to stalo mojega zdravja, živcev,psihičnega zdravja in še česa......mlade mamice bodo vedele o čem govorim, ko imaš enkrat malo štruco za katero želiš le najlepše, najboljše in biti najboljši se zavedaš, da je služba namenjena pridobivanju denarja, da lahko normalno živiš, v tem pokvarjenem svetu si lahko samo svoj šef, kjer boš užival v službi, dokler delaš za druge v službi ne moreš uživat in biti zadovoljen, oziroma si lahko samo moraš spremeniti pogled na določene stvari.

Trenutno uživam doma na 3 tedenskem dopustu, v ponedeljek gremo na morje...komaj čakam, potem pa še malo na gorensko med hribe, kjer je tako lepo.

Pelotni pozdravček vsem:)))
Andraž in mami na sprehodu v Ljubljani





Jabolko ne pade daleč od drevesa:))))




Moške zadeve:))





Z mami čakava babi z afrike






Postelja od babi je zakon







Babi kuha najboljše:))




Sem pravi mali afričan, samo mal mi je še velika srajca:))


Gozdne jagode...mnjam



Stric Žiga-moj taxi






Bom kar sam malo popravil











Teta Katja...obvlada ni kej


Tole pa ni dobr, se nikamor ne da premaknit:))
















Voda iz narave je najboljša:))








To pa je ljubezen brez primere










Peskovnik je zakon












Tudi tak bazen je cool:))

















Tale gorenski zrak me je čist zmatral









Ni komentarjev:

Objavite komentar