nedelja, 10. junij 2012

The beautiful truth

Film, ki ti da mislit o življenju, hrani, zdravju, boleznih,... Vredno ogleda, priporočam vsem:

http://www.youtube.com/watch?v=9cMOKTlBlDk

Sicer veliko tega že vemo, pa si še vedno zatiskamo oči in kupujemo v trgovinah vse po vrsti. Kolikokrat se spomnim, da sem bila pred leti popolnoma enaka, brigalo me je kaj jem in koliko, kakšne so sestavine hrane, ki jo kupujem itd. Človek se kar zgrozi, ko se malo začne zanimat za te zadeve, najraje bi oblekel najljubšo trenirko in začel bežat daleč v gozd in se ne bi ustavil, dokler ne bi bil siguren, da je prva civilizacija vsaj 10.000 km stran. Joj z Andrejem imava debate o vsem možnem, včasih se mi zdi, da me drugi sploh ne razumejo. Včasih v službi načnem kako debato, pa ugotovim da 90% mojih sodelavcev ne dela drugega, kot hodi v službo, v vrtec po otroke, jih peljejo na tortico in kokakolo - full zdravo, zvečer jih posadijo pred tv -gledat poučne risanke, ko so čez vikend prosti gredo v šoping , medtem ko mož z kolegi gleda nogomet in zraven zdonfa 5 flaš pira?!?! Večini pa gredo še lastni otroci na živce in sam jamrajo kolk dela je z njimi -mislm a k so jih pa delal pa niso o tem razmišljal, da morš za otroka danes skrbet najmanj 30 let.

Mislm halo, da bi pa kdo mal kakšen dokumentarec pogledal o tem kam naš svet gre ali pa se namesto tega ukvarjal s športom - to pa ne, je lažje na kavču sedet pa limonade gledat. Občudujem tiste ljudi, ki nimajo televizije, ker nas samo poneumlja in nam prodaja buče. Včasih sem najbolj vesela, ko lahko debatiram z nekom k ga te stvari mal zanimajo in k vedo da življenje ni potica. Da ne raste vse na sosedovem drevesu in da se je za stvari v življenju treba potruditi, tudi če moraš za to plačati določeno ceno, da se stvari ne bodo uredile z jamranjem in da se kosilo ne bo skuhalo samo, ter da če želiš imeti dobre prijatelje, se moraš za njih kdaj pa kdaj potruditi in jim to tudi pokazati.

Mislm, da sem tole mal vse na kup nametala, ampak človek si tko olajša dušo:):)



Ni komentarjev:

Objavite komentar